Right click -> disabled

Oferta

Oferta - Wirtualny Spacer Google

Wirtualny spacer Google Street View. Pokaż wnętrze swojej firmy i zyskaj nowych klientów!

Co zyskuje Twoja firma?

Wirtualny Spacer Google pozwala klientom zobaczyć wnętrze Twojej firmy i „przespacerować” się po niej. Jest rozszerzeniem Street View, zintegrowanym także z innymi usługami Google. Jak wiesz, ta wyszukiwarka lubi przedsiębiorstwa, które są wiarygodne, przejrzyste i zapewniają klientom dostęp do rzetelnych informacji. Dlatego wdrożenie Wirtualnego Spaceru Google zapewnia Twojej firmie wyróżnienie na Mapach Google i w wyszukiwarce, a także wyższą pozycję na liście wyników wyszukiwania.

Co zyskują Twoi klienci?

Wirtualny Spacer Google sprawia, że dla osób, które jeszcze nie odwiedzały Twojej firmy, staje się ona realnym miejscem, a nie samym adresem. Od teraz wystrój i wygląd salonu czy lokalu gastronomicznego ułatwiają pozyskanie nowych klientów. A bogaty asortyment na półkach skłania do zakupów w sklepie.
Dotychczas aranżacja przestrzeni czy też liczba produktów w salonie sprzedaży mogły podziałać tylko na osoby, które rzeczywiście przechodziły obok. Od dziś natomiast przyciągną osoby, które znalazły Twoją firmę w sieci. Usługa dostępna jest również na smartfonach i tabletach.

Komu polecamy Wirtualny Spacer Google?

Pierwsze w historii Wirtualne Spacery Google dotyczyły słynnych zabytków, muzeów, a także firm (w tym samej siedziby Google). Obecnie usługa ta znakomicie sprawdza się w wielu różnych branżach i obiektach, takich jak:

→ turystyka (hotele, pensjonaty, uzdrowiska, domki letniskowe),
→ gastronomia (restauracje, kawiarnie, bary, puby, kluby),
→ lokale usługowe (fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety i przychodnie lekarskie, weterynaryjne),
→ obiekty sportowe (kluby fitness, siłownie, pływalnie, hipodromy, tory kartingowe),
→ obiekty rozrywkowe i kulturalne (kina, teatry, muzea, sale koncertowe, kluby, salony gier),
→ sklepy (markety, księgarnie, salony jubilerskie, kwiaciarnie, sklepy specjalistyczne),
→ urzędy państwowe, siedziby samorządów,
→ placówki edukacyjne (żłobki, szkoły, przedszkola, uczelnie wyższe),
→ nieruchomości (mieszkania i domy pokazowe, siedziby biur nieruchomości).

Najważniejsze korzyści z przystąpienia do programu:

Zobacz jak wygląda przykładowy Wirtualny spacer google street view:
Zobacz również kilka przykładowych realizacji (zakładka realizacje)

Przykładowy widok obiektu w wynikach wyszukiwania po umieszczeniu spaceru w Google:

Widok w Google Maps:

Widok z poziomu telefonu:

Widok spaceru w Facebook (aplikacja woobox):

Zdjęcia są realizowane zgodnie z polityką i zasadami jakości Google. Odbywa się to na takiej samej zasadzie jak w przypadku ulicy ,które sfotografował samochód Google. Do wnętrza firmy wchodzi fotograf z Certyfikowanym sprzętem i wykonuje zdjęcia ,które zostają umieszczone w Mapach Google.

Zobacz, co o skuteczności Wirtualnego Spaceru Google mówią niezależne badania:

67 % Tylu użytkowników chciałoby większej liczby Wirtualnych Wycieczek
48 % Użytkownicy ,którzy wyświetlili wpis o firmie z Wirtualną Wycieczką są dwa razy bardziej zainteresowani rezerwacją miejsca. W przypadku użytkowników w wieku 18-34 lata chęć dokonania rezerwacji po obejrzeniu Wirtualnej Wycieczki wzrosła o 130 %.
97 % W polsce 97 % użytkowników korzysta z usług Google.
62 % 
Poszukując restauracji i hoteli 62 % użytkowników korzysta z Google.

Konsumenci szukający firmy w 44% przypadków korzystają z map, Średnio 41% takich wyszukiwań prowadzi do wizyty w witrynie. Wizytówki ze zdjęciami i wirtualną wycieczką dwukrotnie częściej wzbudzają zainteresowanie użytkowników. Ilościowe badanie zostało przeprowadzone w Lipcu 2016 roku przez niezależną firmę zajmującą się badaniem rynku. Jego celem było poznanie wpływu Wirtualnych Wycieczek na zwiększenie zainteresowania konsumentów lokalnymi firmami (w szczególności rezerwacjami w hotelach i restauracjach. Ankieta online została przeprowadzona wśród konsumentów, którzy na dowolnym urządzeniu wyszukiwali w Internecie informacje o restauracjach lub hotelach w przeciągu ostatnich 30 dni. W okresie od 21 lipca do 2 sierpnia 2015 roku zebrano odpowiedzi z próby liczącej 1201 respondentów. Utworzono różne wersje wpisu o lokalnej firmie (oddzielnie dla hotelu i restauracji), zawierające podstawowe informacje, zdjęcia i/lub wirtualną wycieczkę (do utworzenia każdej wersji wykorzystano te same zasoby multimedialne). Respondenci zostali poproszeni o obejrzenie jednej z wersji w przypadku każdego typu firmy (w losowej kolejności). Każdy z uczestników badania zobaczył: 1 wizytówkę hotelu i 1 wizytówkę restauracji oraz 1 wizytówkę z wirtualną wycieczką i 1 wizytówkę bez wirtualnej wycieczki. Uwaga: wyświetlanie alternatywnych wersji wizytówek było równomiernie losowe w całej badanej grupie. Po obejrzeniu każdej wizytówki uczestnicy badania zostali poproszeni o ocenę swojego zainteresowania dokonaniem rezerwacji. Zestawiliśmy oceny alternatywnych wersji wpisów (z wycieczką i bez niej), by ocenić wpływ wirtualnych wycieczek na zainteresowanie danymi obiektami.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę niezależną w Lipcu 2015 roku.
Szczegóły:
https://www.google.com/streetview/hire/Power-of-maps-listings.pdf

  • 1 do 20 panoram

  • PLN99
    1 zdjęcie 360
  • Hosting na serwerach Google
  • Integracja ze stroną WWW
  • Integracja z Facebook
  • Brak abonamentu
  • Wsparcie fotografa przez 365 dni
  • Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości
  • Pełne prawa do korzystania ze zdjęć
  • Darmowy retusz!
  • powyżej 20 panoram

  • PLN89
    1 Zdjęcie 360
  • Hosting na serwerach Google
  • Integracja ze stroną WWW
  • Integracja z Facebook
  • Brak Abonamentu
  • Wsparcie fotografa przez 365 dni
  • Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości
  • Pełne prawa do korzystania ze zdjęć
  • Darmowy retusz!

Wirtualny spacer w Twojej firmie

Zamów Wirtualny spacer i zaprezentuj swoją firmę. Wycena jest bezpłatna!